| | |
| | |
| | |
| FiC Escoletes de la Serra EI Na Burguesa, EI Valldemossa, EI Esporles, EAP Tramuntana, EI Es Picarol. | El Nou Currículum a Educació Infantil |
Borja Rodríguez | FiC Situacions d’Aprenentatge CEIP Xaloc, CEIP Galatzó i CEIP Els Molins de s’Arracó | Les situacions d’aprenentatge i la seva avaluació |
Tomàs Oliver | CEIP Es Puig | Les Situacions d’Aprenentatge i el Tractament de Llengües |
Tomàs Oliver | CEIP Ses Quarterades | Avaluació Competencial a partir de les Situacions d’Aprenentatge |
Tomàs Oliver | CEIP Ses Bassetes | Disseny de Situacions d’Aprenentatge i la seva Avaluació |
Tomeu Carrió | CEIP Gaspas Sabater i CEIP Nicolau Calafat | Programació i Avaluació de les Situacions d’Aprenentatge |
Tomàs Oliver | CEIP Es Vinyet | Situacions d’Aprenentatge |
Borja Rodríguez | CEIP Puig de sa Ginesta | Les Situacions d’Aprenentatge: Programació i Avaluació |
Tomeu Carrió | CEIP Jaume I | Les Situacions d’Aprenentatge i la seva Avaluació |
Tomeu Carrió | CEIP Bendinat | Situacions d’Aprenentatge |
Borja Rodríguez | IES Calvià | Implementació dels elements curriculars |
Borja Rodríguez | IES Son Ferrer | L’Avaluació Competencial a les Situacions d’Aprenentatge |
Teresa Bonache | IES Bendinat | Introducció i elaboració de Situacions d’Aprenentatge |
Teresa Bonache | IES Josep Font i Tries | Situacions d’Aprenentatge i la seva Avaluació |
Tomàs Oliver | CEIP Puig de sa Morisca | Aprenentatge i Avaluació per Competències |
Teresa Bonache | CEIP Cas Saboners | Situacions d’Aprenentatge i la seva Avaluació |
Tomàs Oliver | CEIP Mestre Colom | Avaluació Competencial |
Tomeu Carrió | CEIP Grabriel Comas i Ribas | Avaluació Competencial |
Borja Rodríguez | FiC Anglès Primària CEIP Cas Saboners, CEIP Son Caliu, CEIP Puig de sa Morisca, CEIP Puig de sa Ginesta, CEIP Xaloc, CC Jaume I, CEIP Ses Rotes Velles, CEIP Ses Quarterades, CEIP Bendinat, CEIP Els Molins, CEIP Gaspar Sabater, CEIP Mestre Colom. | Metodologies Competencials, Situacions d’Aprenentatge a l’àrea d’Anglès |
Tomàs Oliver | FiC Lingüístic Centres de la Zona de Ponent | Millora de la Competència Lingüística a la Zona de Ponent |
Teresa Bonache | CEIP Son Caliu | DUA |
Lorena Valenzuela | CEIP Puig de na Fàtima | Situacions d’Aprenentatge |
Teresa Bonache | FiC EAP EAPs de l’Illa de Mallorca | El Perfil de l’Especialista d’Audició i Llenguatge als EAP de Mallorca |
Lorena Valenzuela | APS Serra de Tramuntana | APS Serra de Tramuntana |
Lorena Valenzuela | IES Calvià | Avaluació per Competències en FP a l’IES Calvià |
Tomàs Oliver | FA | El Patrimoni Històric i Cultural de Calvià i la seva Aplicació a l’Aula II |
Teresa Bonache | FA | Disseny Universal d’Aprenentatge (DUA) Nivell I |
Teresa Bonache | FA | Disseny Universal d’Aprenentatge (DUA) Nivell Bàsic |
Teresa Bonache | FA | Regulació Emocional i presència (Part II) |
Teresa Bonache | FA | Disseny Universal d’Aprenentatge (DUA) Nivell II |
Teresa Bonache | FA | Eines per a la Gestió Emocional i Benestar Docent |
Lorena Valenzuela | FA | Lectura i Escriptura per Kinestem@s |
Tomàs Oliver | FA | Tenir Paraules. Propostes per Ajudar a Entendre i Expressar Coneixements Escolars |
Tomeu Carrió | FA | Neuroeducació: Què cal tenir en compte en la nostra pràctica docent? |
Tomeu Carrió | FA | I tu, per a què avalues? |
Teresa Bonache i Borja Rodríguez | FA | El Nou Currículum a Educació Física |
Tomàs Oliver | APF | Anomenem les coses pel seu nom: medi natural, social i cultural de Calvià |
Tomàs Oliver | APF | Veus que venen de lluny |